Dissabte passat va tenir lloc a la Sala d’actes de l’escola Joan Pelegrí un espectacle cultural únic que va unir l’essència de l’Índia amb l’esperit d’Espanya. ‘Rhythm of India, Spirit of Spain’, esdeveniment emmarcat dins l’Any Dual Índia-Espanya, presentat pel professor Kandarp Mehta, que ha estat un veritable mestre de cerimònies fent que el públic se senti connectat i emocionat. L´esdeveniment estava organitzat per la Fundació Indian Culture Centre, en col·laboració amb el Consolat General de l´Índia a Barcelona.
Cinc grups d’artistes espanyols van pujar a l’escenari per interpretar la rica cultura índia a través de la dansa. Núria Cabo va enlluernar amb la seva dansa Kathak, mentre que Güngur Arts ens va transportar a la llunyana Índia a través de la dansa Odissi. Daryã Dance ens va presentar una fusió emocionant de Kathak i altres estils, entre ells el flamenc, i Dakini Dance ens va fer ballar amb la seva enèrgica dansa Bollywood. Dancing Ganesh va tancar l’esdeveniment amb una explosiva barreja de dansa de Rajhastan i Bollywood.
En finalitzar l’esdeveniment, el Cònsol General de l’Índia, el Sr. Inbasekar Sundaramurthi, i el fundador de la Fundació Índia Culture Centre, el senador Sr. Robert Nasih Nahar, van fer entrega de plaques d’agraïment a tots els grups participants, reconeixent-ne la dedicació i el talent.
‘Rhythm of India, Spirit of Spain’ ha estat un esdeveniment que ha demostrat que la cultura és un llenguatge universal que uneix les persones i les nacions. Un espectacle inoblidable que quedarà al cor de tots els que el van viure!




















