Presentació del llibre “L’hinduisme en perspectiva: diàleg amb les religions del món”. Dijous passat va tenir lloc a Barcelona la presentació de la nova obra de Juan Carlos Ramchandani (Pandit Krishna Kripa Dasa), capellà hindú i president de la Federació Hindú d’Espanya. Acompanyat pel seu deixeble, Shrivatsa Govinda Das, l’acte es va obrir amb una oració breu i un kirtan de mantres que va crear un ambient íntim i meditatiu.

Durant la xerrada, Ramchandani va repassar els fils conductors del llibre: com l’hinduisme entén la pluralitat religiosa, punts de trobada i diferència amb el cristianisme, islam, judaisme i tradicions dhàrmiques, i exemples pràctics de diàleg interreligiós a l’Espanya actual. Va explicar passatges de capítols clau del llibre i va contestar preguntes del públic sobre espiritualitat, identitat i convivència.

Després de la intervenció, va signar exemplars als assistents i en va donar dues còpies a la Fundació Indian Culture Centre, que les incorporarà a la seva biblioteca per a activitats de divulgació. L’acte va concloure amb un espai informal de conversa, en què els presents van poder aprofundir en la mirada oberta i plural que proposa l’autor.

Presentació del llibre “L’hinduisme en perspectiva: diàleg amb les religions del món”